Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо надув проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо надув проблем

    Когато хвана маркуча на турбото един път надува добре друг път го държа и не може да го надуе турбото е здраво дали е от геометрията че да я чистя? Иначе геометрията се движи.Колата вчера е закачана на диагностика няма грешки. Още нещо във високите обороти на 6-та докато наеме 220 много бавно става.
    Last edited by Росен Желев; d.m.y г., 08:04.
    Алфа 166 2.4 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
    Когато хвана маркуча на турбото един път надува добре друг път го държа и не може да го надуе турбото е здраво дали е от геометрията че да я чистя? Иначе геометрията се движи.Колата вчера е закачана на диагностика няма грешки. Още нещо във високите обороти на 6-та докато наеме 220 много бавно става.
    а във ниските до 2 хиляди е самолет нали и аз го имам тва явление при мен :Д
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщение
      а във ниските до 2 хиляди е самолет нали и аз го имам тва явление при мен :Д
      Аз имам две такива Алфи гледам как върви едната и как другата.
      Алфа 166 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
        Когато хвана маркуча на турбото един път надува добре друг път го държа и не може да го надуе турбото е здраво дали е от геометрията че да я чистя? Иначе геометрията се движи.Колата вчера е закачана на диагностика няма грешки. Още нещо във високите обороти на 6-та докато наеме 220 много бавно става.
        Е то това си е крайния лимит.
        Дори практично, ако нищо не е правено по копата, не може да ги стигнеш, ама хайде да предположим, че може да ги достигнеш.
        То нещата след 180 стават вече трудни с тази кола, ти чак на 220 се целиш.
        Щом може да ги вдигне, дори и по километраж, значи всичко е наред.
        Карай и си свиркай.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          А бе хора четете какво пиша един път надува маркуча не мога да го удържа друг път не го надува и го държа свит.Това на 4 хил оборота.170кс е колата.
          Алфа 166 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            С риск да оспамим темата,как ги сметна тези 170 коня че ги имаш,ако си бил на дино ОК и моите уважения,иначе всичко друго е само приказки.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
              А бе хора четете какво пиша един път надува маркуча не мога да го удържа друг път не го надува и го държа свит.Това на 4 хил оборота.170кс е колата.
              Точно защото чета ти казвам да не се филмираш.
              Освен ако караш на 4-та скорост с 4000 оборота и през това време някой държи маркуча и гледа дали се надува.
              Ако теста е направен така, то извинявай - може и да не съм прав.

              По абсолютно същата логика, то един път колата ти ще може да вдига 220км/ч, друг път няма да може да подминеш 150км/ч. Това така ли е?
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #8
                И едва ли при 4000 оборота точно е максимално надут маркуча...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Аз точно поради тия причини си сложих бууст метер в мойта.Стои и като на прасе звънче ама не ми дреме,искам да гледам какво се случва с турбото при буст.При мене си лепи на 1.3 не знам нормално ли е,не е ли.Друг път при пълна газ до ламарината залепя на 1.5 бар,но не го задържа,ами връща на 1 бар,като се получава едно като турбо дупка,и после пак до 1.3 бар...абе според зависи как си и стъпнал на вратлето.

                  Comment


                  • #10
                    Утре ще свалям турбото геометрията задържа. Турбото е здраво.
                    Алфа 166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Турбото го свалих почистих го от нагара работи но почна да свири. Има лек радиален луфт няма аксиален не гори масло. Колата тръгна да върви като хората.Някакви идеи да има някой?
                      Алфа 166 2.4 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                        Турбото го свалих почистих го от нагара работи но почна да свири. Има лек радиален луфт няма аксиален не гори масло. Колата тръгна да върви като хората.Някакви идеи да има някой?
                        Свири,нека свири..аз мисля че е нормално като почне да надува да си свирука.Тук вече идва въпроса как свири?Ако свири само когато го вкараш в обороти,но..говорим за онова приятното свирене..дето гали ухото....тогава е ок...Но ако е някакво брутално виене,и стържене...не е на добре.

                        Comment


                        • #13
                          Такова дето гали ухото умножено по три
                          Алфа 166 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                            Такова дето гали ухото умножено по три
                            Да не ти е мн разнежено ухото
                            Щом има луфт но е в рамките на нормалното...не виждам причина баси.При монтажа да не си го бъгнал нещо?

                            Comment


                            • #15
                              Я огледай внимателно турбо-пътищата и гарнитурките, да не сте поразили нещо при монтажа.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X